25.10.10

Akhir pengajian !!



1. Rindu rasanye dekat blog aku ni,tapi bile update ntah ape ntah aku update. Sebenarnye nak cerita yang diploma aku ni dah nak sampai ke hujung pengajian. Agak sedih gal la nak tinggalkan kampus ni. Terasa sekejap sangat da nak abis belajar. Dulu mase dapat surat tawaran terasa lame giler kene study diploma sampai 3 tahun. Tapi bile dah masuk terasa sekejap 3 tahun. Sekarang dah sampai hujung semester 5. Next semester dah kene pegi praktikal.Takut gak la wei.


2. Mesti korang nak tau kan dekat mane aku praktikal.Aku berjaya meyakinkan Berjaya Resort Langkawi untuk ambil aku. HAHAHHA (ketawa setan). Aku pun tak tau nanti macam mane aku dekat sane. Dah la dieorang bagi aku dekat Front Office dgn Sport&Recreation. Jangan risau madam Shera,i takkan kecewakan u. kihkihkih..

3. Nanti bile dah start praktikal dekat sane aku akan cerita benda yang best dekat korang. Tu pun kalau ade la. Ok la,nak main bola. Bye !

p/s ; sape nak barang2 murah bagitau aku...

No comments:

Post a Comment